Tu ce iti doresti pentru urmatorii 5 ani?

Am venit de la muncă nervoasă. Nu pentru că lucrez ceva greu. Nu pentru că am avut situații ciudate. Ci…așa. 

M-am despărțit de cel mai bun prieten. De cel mai bun prieten sau de un prieten în general nu te desparți. Te poți certa (dacă e un simplu prieten. Dacă e CEL MAI BUN nici măcar nu o să țină mult). Nu e foarte trist lucrul ăsta. Pentru că știu că acolo unde e și viața pe care o are îl face mai fericit decât o nebună râzând și urlănd în parc sau prin casă, sau care să arunce cu acadele în el sau cu pietre sau care să îi ia părul de pe mâini și să i-l smulgă pe ăla de pe picioare. Nebuna fiind eu. Așadar mă bucur că e fericit și știu că or să mai vină perioade și perioade:)

In rest sunt fericită 🙂 

După vreo oră și ceva de vorbit cu mama la telefon (căci 8 ore jumătate la muncă sunt prea puține) îmi mut calabalâcul (adică routerul și calculatorul) în altă cameră unde e mai răcoare și încep să verific ce mai e nou. Și dau de o postare a ei. EA (dânsa mai exact. Că nici n-am școala dânsei nici vârsta) povestește că a citit pe un alt blog un articol despre UNDE TE VEZI PESTE 5 ANI? Și la sfârșit ne întreabă și pe noi, noi unde ne vedem peste 5 ani. Păi să răspund aici zic.

Acum câțiva ani mi-am schimbat buletinul. Nu mai știu când. Parcă de 3 ani. Și îmi zic. O să fie valabil 10 ani. Așadar trebuie să arăt bine în poză (N-am mai văzut până acum om care să arate bine în poza de buletin). Cu buletinul ăsta mă mărit, cu ăsta fac copii, cu ăsta îi înscriu și la grădiniță, măcar să arăt tânără și frumoasă. Da, recunosc, glumeam. 🙂 Oricum arăt oribil în poza aia.

Dacă o întrebați pe doctorița mea ginecolog unde ar trebui să mă văd peste 5 ani, o să vă răspundă că aș face bine să îmi duc copilul de mânuță prin oraș. Doctorița mea este minunată. M-a ajutat foarte mult. Se numește dr Lara Andronescu și o recomand oricând, oricui. Este un doctor foarte bun, foarte ocupat iar în noiembrie anul trecut am intrat la consult la ora 22.40. Pentru că rămâne oricât este nevoie în clinică. 

Apoi a fost minunată când am văzut-o prima oară. Știu că purta o fustă luuungă și largă și un tricou cu Mickey Mouse. Asta la o înălțime de 1.60 și o greutate de maxim 50 de kg probabil 🙂 Iar comentariul meu a fost...In poză arătați altfel, dacă vă vedeam pe stradă nu știam că sunteți dumneavoastră. Comentariul dânsei (la gafa mea) a fost: In poza aia eram la o nuntă, arătam și eu altfel, eram aranjată. Eu am avut niște probleme cu, care m-am născut și de care am aflat foarte târziu așa că a fost mai complicat cu mine. Ideea e că mereu mă întreabă când o să am un copil. Iar eu mereu îi spun ba că nu îmi doresc, ba că nu am o relație, ba că EU NU VREAU BĂIAT. Și fiind 50% șanse să am băiat, mai bine nu mai rămân însărcinată:) E foarte dulce 🙂

Deci, repet. Doctorul ginecolog m-ar vedea lucrând ALTCEVA în primul rând și NEAPĂRAT având copil în al doilea.

Revenind la doamna care întreabă unde ne vedem peste 5 ani…are un blog. Foarte frumos. De fapt 2. Unul în engleză, unul în română. Le-am descoperit acum 2 ani. Și am citit postările pe rând – cap-coadă. Mi-am dorit să intru în discuție dar nu știam …ce discuție. Dumneaei își trăia viața unde și eu îmi doream să o trăiesc. Și așa a trecut primul an. In al doilea eram și mai motivată să îi calc pe urme. Pe blogul dânsei are o rubrică în care promovează blogurile altor români plecați prin lume. I-am scris. I-am spus că anul următor (2017) sper să mă pot muta în străinătate. Că o să îmi fac blog despre viața de „expat” 🙂 și m-aș bucura să îl citească și poate să îmi lase o părere scrisă. Ori, dacă mă ridic la standardele necesare să fac parte dintre românii din lista dânsei. Mi-a răspuns că îi face mare plăcere să adauge un blog nou listei.

Așadar suntem în august. Au trecut 8 luni iar eu sunt în București. Visez să mă mut la Cluj. Sau Sibiu. Sau să rămân în București. Imi doresc masterul de la ASE Cluj. Sau cel de la Sibiu la care m-am înscris și acum 3 ani. Și mai sunt și vreo 2 de la SNSPA. Ah și fostul master de Comerț (absolvit de însuși Mugur) transformat acum în Afaceri și Turism. 

Deci dacă anul trecut mă visam EXPAT cu blog de fițe iar acum sunt unde eram și acum un an și acum doi dar cu vise de 3 orașe și 6 mastere, ce să mai zic despre cum o să fiu peste 5 ani? 

Și totuși…peste 5 ani…

Mă văd în România. Poate la un moment dat prin anul 2 sau 3 o să plec, o să stau plecată 6 luni. Și o să mă descurc. Sau nu. Dar dacă plec promit să am blog. Apoi o să mă întorc. Cât să fiu aici peste cei 5 ani.

O să lucrez. Poate la o agenție de turism, cine știe.

Nu știu dacă o să fiu măritată. Cel mai probabil nu. Sunt dificilă. 🙂 Dar mi-ar plăcea un copil. Aici e o problemă. Copil vreau dar eu nu-s în stare să îmi port mie de grijă. Cum să am grijă de el? Și nu cred în căsătorie dar mi-ar plăcea ca EL să îmi fie prieten. Și să creștem împreună copilul ăla. (Anita – verișoara mea și Paula – mama ei mă vad cu siguranță peste 5 ani având o fetiță blondă pe nume Emma:) )

Mă văd mai slabă decât acum și cu o garderobă de tinerică. Ceva care să mă prindă – nu să pic în penibil. 

Și…cam ăsta e răspunsul întrebării unde mă văd. Acum să așteptăm timpul să treacă. Sunt curioasă. Cât de departe sunt de adevăr ?:)

 

Lasă un răspuns

