Un weekend…Royal

M-am născut nu departe de Sinaia. La aproximativ 30 de km. Fie că am locuit la Sibiu, Târgoviște sau București, toată lumea mă întreba 2 lucruri. Cum e la mine la munte și cum e să locuiești atât de aproape de Sinaia. Aflând răspunsul meu însă, toată lumea rămânea surprinsă. In primul rând eu nu locuiam la munte. Orașul din care sunt se află în zona de deal iar Sinaia…am fost de 3 ori în viața mea la Sinaia. Cât privește Valea Prahovei, Poiana Brașov, Brașov…păi în toate am fost prin trecere. Și nu pot să mă folosesc de scuza că n-am mașină. Zilnic există curse până la Brașov ba chiar și mai departe de atât. 

Așa că, la sfârșitul verii, într-unul din weekenduri, am luat-o pe prietena mea, Florentina împreună cu nepoțica ei de 5 anișori și am plecat, ca fetele, la munte. După ce am căutat prin oferta turistică atât de bogată a zonei, am ales Hotelul Royal din Poiana Brașov. La capitolul clasificare acesta este un hotel de 3* și este kids friendly cum s-ar zice de către englezi:)

Hotelul se află situat în apropierea lacului Miorița și la o distanță de 15 minute de teleschi și nu ne-a fost deloc greu să îl găsim. 

Noi am găsit hotelul pe Booking însă așa cum fac de obicei, prefer să fac rezervarea în mod direct, contactându-i pe administratori prin intermediul paginii de Facebook a hotelului ales. Bineînțeles, voi puteți apela fie la Booking, fie la site, fie la pagina de Facebook a hotelului Royal. Am închiriat o cameră twin superior, în hotel existând camere twin, twin superior, duble matrimoniale, triple. Pentru un număr mai mare de persoane există și apartamente pentru 4 sau 5 persoane. Fiecare cameră este dotată cu televiziune prin cablu, frigider, telefon și internet wireless. De asemenea există cameră la mansardă, cameră pe care, am rezervat-o deja pentru la iarnă 🙂

Obosite după o zi plină am ajuns la hotel în jurul orei 19. Camera a fost una foarte mare astfel că ne-am simțit în largul nostru și, foarte important de precizat, mi-a plăcut foarte mult baia. Având în vedere că uneori se pune mai mare accent pe camera de hotel și mai puțin pe baie, țin să precizez că era o curățenie lună, nefiind probleme legate de igrasie, mirosuri neplăcute, dușuri înfundate ori lipsa apei calde. 

A doua zi ne-am trezit cu imaginea munților întrucât majoritatea camerelor au vedere spre munte. Și pentru că prima zi ne-am petrecut-o colindând prin Brașov, cea de a doua zi am dedicat-o Cetății Râșnov care se află la 10 km de Poiana Brașov.  Totuși ne-am întors destul de devreme pentru a ne bucura și de restul facilităților hotelului dar și pentru că cea mică era foarte obosită. Așadar, cât a dormit după-amiază noi, mămicile de weekend, ne-am relaxat în saună iar mai târziu ne-am întins în hamac. Odată trezită Ayanna am profitat de echipamentul de joacă pentru exterior. 

royal11

Noi am fost foarte mulțumite de ceea ce am găsit la acest hotel, raportul calitate-preț fiind foarte bun. 

Personalul angajat a fost foarte amabil. S-a comportat ca și cum făcea parte din familia noastră și voia să ne ofere tot ce-i mai bun (cu excepția întrebărilor de genul Când te măriți? Ai o relație? Ești fericită? întrebări pe care le aud când merg în vizită la rude:) ) 

Camera a fost mare, curată, cu un pat foarte confortabil și cu o priveliște superbă.

Am avut și parcare, nefiind nevoie să căutăm…prin vecini un loc. Sauna și celelalte facilități au fost de asemenea binevenite și ne-am oferit un concediu minunat. 

Dacă vom reveni? Cu siguranță! Am rezervat deja cameră la mansardă așa cum ziceam pentru luna februarie și, de asemenea, voi merge și la mijlocul lui decembrie.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2017 – ediția de Toamnă.

Lasă un răspuns

